JUNE '07 MBc BIKE OF THE MONTH CONTEST!!

Discussion in 'Photos & Bicycle Builds' started by gone_fishin, Jun 1, 2007.

?

June '07 MBc Bike of The Month

  1. augidog

    98.1%
  2. azvinnie

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Bikeguy Joe

    0.6%
  4. boardtracker

    0 vote(s)
    0.0%
  5. Chopper

    0 vote(s)
    0.0%
  6. JosephGarcia

    1.3%
  7. prowler

    0 vote(s)
    0.0%
  8. SlicerDicer

    0 vote(s)
    0.0%
  9. srdavo

    0 vote(s)
    0.0%
  10. The Hornet

    0 vote(s)
    0.0%
  11. Tom

    0 vote(s)
    0.0%
  1. gone_fishin

    gone_fishin Guest

    welcome to the show :)

    we have a great bunch of bikes this month...good luck choosing :shock: :shock:

    let's all make sure to thank last month's winner, azkronic, for representing sooo well... 8)

    without further ado, the beauties:

    augidog
    [​IMG]

    azvinnie
    [​IMG]

    Bikeguy Joe
    [​IMG]

    boardtracker
    [​IMG]

    Chopper
    [​IMG]

    JosephGarcia
    [​IMG]

    prowler
    [​IMG]

    SlicerDicer
    [​IMG]

    srdavo
    [​IMG]

    The Hornet
    [​IMG]

    Tom
    [​IMG]

    Torques
    [​IMG]

    voting closes thursday, june 7th @ midnite (pst)

    this should be fun to watch, & thanks to all our entrants for that! 8)
     

  2. azvinnie

    azvinnie Guest

    very well done Augie D, lots of rides to choose from :shock: this month, hhmmm, now which one to vote for?????
     
  3. locoWelder

    locoWelder Guest

    :( :sad: I missed it again :sad: :(
     
  4. gone_fishin

    gone_fishin Guest

    we know your strategy...hold back, then pounce! :lol:

    don't sweat it, loco', there's always next month...butterfly II will have her chance :)

    13 votes before breakfast, wow 8)
     
  5. azbill

    azbill Active Member

    what a fine collection of bikes :D
    lots of different styles :D
    this place is rockin' !!! 8)
     
  6. Torques

    Torques Guest

    Stuff

    All I can say is wow, good job folks and good luck. :shock:
     
  7. I had a really hard time picking just one.

    I would have gone mad if not for my scroll wheel mouse, lol.
     
  8. gone_fishin

    gone_fishin Guest

    :lol: :lol: yeah? well, last night i went mad trying to make a clickable thumbnail gallery for y'all...i got more entries than i expected & wasn't prepared :lol: :lol:

    i'll have it figured out by next month :/
     
  9. Guest

    Guest Guest

    We seem to be a group of decent photographers as well!

    One of each please!
     
  10. Tom

    Tom Active Member

    Woo Hoo!!! I got one vote! (it was myself, but still...)
     
  11. Torques

    Torques Guest

    rofl
    :grin:
     
  12. gone_fishin

    gone_fishin Guest

    i shoulda voted for myself, too :???:

    i guess my evil plan to be first alphabetically didn't work :lol: :lol:
     
  13. Torques

    Torques Guest

    pssst....I am having 25 friends and family sign up to vote for me.... :shock: :smile:
     
  14. gone_fishin

    gone_fishin Guest

    :lol:

    that's too funny...but ya got me thinkin...

    we have about 1100 "members" who are filtered-out of the list because they're spammers.....

    now, how do i explain getting a thousand votes on the last night? :p :p :lol: :lol:

    keep those votes coming in, folks, the guys deserve the applause 8)
     
  15. spunout

    spunout Member

    to quote one of my heros, "Never complain, never explain."- Bobby Knight :lol: :p
    yes they do, and it's good to see this much of a turn-out this month
     
  16. gone_fishin

    gone_fishin Guest

    yes, a great turnout, in number of entries & votes :D

    so, spunout, you're saying if i just mutter a quick "thank you" and slink away with the trophy, noone'll notice? :wink:
     
  17. spunout

    spunout Member

    haha :lol: not sure about the 'not noticing' part...
     
  18. jmacpi33

    jmacpi33 Guest

    WOW

    I need to get in on this next month, is there a prize for the winner!? MB stickers?
     
  19. azbill

    azbill Active Member

    you get a nice trophy
    it looks like ths...[​IMG]
    and your bike goes at the top of every page here for a month
    :D :D :D :D :D :D
     
  20. wavygravy

    wavygravy Guest

    augies bike

    hey guys! lets see some more votes for old sabrina!! i had to do it because he told me he whuoldnt fix my puter unless i voted for him!! its still the coolest bike in my town!!
     
Loading...